Mina julklappar :) ♥

Här kommer bilder på alla mina julklappar, eller det är typ 2 - 3 julklappar som inte är med :)
USB-minne ; Jennie, Thomas, Linn och Leia. (moster m. kille och kusiner)
Ljus ; Mamma, Janne och Felicia. (mamma m. kille och syster)
5 nr av tidningen foto ; Mamma, Janne och Felicia.
Skor ; Mormor och morfar.
Vantar ; Mormor och morfar.
Mascara ; Pappa, Jessica och Felicia. (pappa m. tjej och syster)
Ögonfransböjare ; Pappa och Jessica.
Shampoo och balsam ; Mormor och morfar.
Keps ; Syster Felicia
Underkläder ; Mamma och Janne.
Presentkort ; Pappa och Jessica.
Halsband ; Mormor och morfar.
Block ; Mormor och morfar.
The sims ; Mormor och morfar.
Pengar ; Mamma och Janne.
Mascara/eyeliner ; Mormor och morfar.
HAHA det var allt eller nästan iaf :)
Pusspuss ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: YEEAH BITCH!!

min kamera är vid pappa, så jag har lagt upp googlebilder:)

2010-12-26 @ 11:11:23
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0