Platta, locka, fixa, sminka, snygg, full, lång, kort, tjock, smal...!

Jaa, som ni ser i rubriken så spelar det jävligt mycket roll hur man ser ut och klär sig i  min skola !
Det hatar jag man ska liksom va sig själv, och det ät därför jag är det... jag gillar inte att härma alla andra med deras stil liksom, om jag tycker det när snyggt med oranga byxor så har jag det, inte för att va taskig mot er som tycker det är snyggt men jag tycker inte det eller jo det passar jätte bra på några men inte på mig...
Och därför använder jag inte det :)
Och kolla här, en del går aldrig med mjukis byxor i skolan, dom säger att det är för slappt och att det bara ser stört ut, men varför alla får ju klä sig hur dom vill men sen är det inte alla som gör det. En del är osäkra av sig och tex. skickar ett MMS till en kompis och frågar ; kan jag ha dom här kläderna imorgon eller passar inte det ihop ?!
Asså skitsamma ha som du vill liksom, det är ju din stil huvudsaken är att du trivs i det !Som tex. min mamma tycker det är jätte fult med såna mjukis byxor där det ser ut som om man har häng, men jag tycker dom är snygga och jag trivs i dom och därför använder jag dom, och nu efteråt tycker mamma att det är bra att jag liksom har min egen stil och inte gör som alla andra.
Man ska inte va så wannabeeeee alla andra !
Jag säger bara; VA DIG SJÄLV !
Efter ni läst det här inlägget hoppas jag att ni tänker efter; vem är jag egentligen ?
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0