Dag 1 ♥

Dag 1. Min kärlek.

Dag 2. Mitt bästa sommarminne.

Dag 3. Min bästavän.

Dag 4. Mina syskon.

Dag 5. Min favoritlåt

Dag 6. Det värsta som hänt mig.

Dag 7. Min favoritplats.

Dag 8. Den jag saknar mest just nu.

Dag 9. Mina föräldrar.

Dag 10. Mitt humör.

Dag 11. Min första kärlek.

Dag 13. Min skola.

Dag 14. Min ort.

Dag 15. Mitt favorit ställe.

Dag 16. Min favorit film.

Dag 17. Mina intressen.

Dag 18. Om mig överhuvudtaget.

Dag 19. Min favorit bild.

Dag 20. Mitt favorit citat

Dag 21. Vad är kärlek?

Dag 22. Ett ögonblick

Dag 23. Mina rädslor.

Dag 24. Mina vänner.

Dag 25. Mitt andra hem.

Dag 26. Vad brukar jag få komplimanger över.

Dag 27. Bloggar jag läser.

Dag 28. Favorit resan.

Dag 29. Något jag förlorat.

Dag 30. Jag hatar:

Dag 31. Jag älskar:

 

 

Min kärlek är inte bara min underbara kille utan massa annat också :)

Tex min kärlek till min familj, släckt och vänner :D

Utan dom skulle jag nog inte klara av att leva här på lilla Gotland (:

Jag har också kärlek för mina intressen ; Idrott, shoppa,fotografera och skyttet. Idrotten som man har i skolan älskar jag min favoritlektion hehe annars har jag inge mer idrott resten av veckan, jag spelade fotboll och innebandy och så dansade jag förut men dansen slöt och fotbollen blev tråkig och sen ett tag senare slöt jag på innebandyn också för jag gillade tyvärr inte tränarna. Shoppa gör jag vardagligen höll jag på att säga men inte varje dag men minst en gång i veckan iaf eller jag brukar iaf va inne i stan en gång i veckan men det är inte alltid jag köper något (: När jag säger shoppa menar jag kläder, smink, smycken mm alltså inte mat och godis och sånt man typ går och köper på ica liksom (:

Fotografering :) Jag fotograferar med miin systemkamera en sony a290 riktigt bra kamera jag gillar den (: Det är ju inte värsta proffs kameran men en bra nybörjarkamera (: fotografera gör jag i vardagen, tar med kameran överallt (: Jag köpte kameran annandag jul 2010 :D

Skyttet det jag brinner för (: Jag skjuter två gånger i veckan tisdagar och torsdagar, sen brukar det vara tävling en gång i månaden :) oftast inne i stan men imorgon ska vi tävla i stånga :)

Min familj, vem älskar man om inte dom ?! Även om man kan bråka  med sin mamma, pappa och syrra ibland så betyder dom iaf mest i världen, det kan va svårt att visa det ibland men man kan alltid visa att man älskar sin mamma och pappa på många olika sätt tex skriva en dikt, rita en bild, eller bara säga "Jag älskar dig vad som än händer"

Till sina syskon kan det va lite svårare men min syrra och jag vet också att vad som än händer så älskar jag henne och hon älskar mig (:

Mina kompisar ; Ja, jag har haft värsta grälen med 7 av 10 av mina kompisar men jag har alltid fått dom tbx, som en kompis vi har känt varandra sen vi föddes och i somras hördes vi nästan ingenting för jag va på fastlandet, men när jag kom hem till lilla Gotland igen så visste jag att hon fans där och det kommer hon alltid gör, du och jag gumman för alltid, N♥D

Och släckten, det är ju alla moster,farbror,morbror,faster,mormor,morfar,farmor,farfar,kusiner och alla andra dom kommer jag alltid älska även om en del kanske inte finns på jorden längre, en del kanske är små änglar som kollar ner på mig just nu, vem vet ?!

Vad har du för tankar om det, vad tror du händer efter döden?

PussOchKram♥


Kommentarer
Postat av: LOVA - gotlands minsta blogg

är det du som har kommit på den där listan? :) och skrivit allt?

2011-01-07 @ 16:01:06
URL: http://lovamariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0