Första gången :)

Hejsan, vet ni idag har jag varit på en gymnastik träning för först gången på ca 10 år haha :P
Nej, men så här att jag gick på gymnastik när jag va liten typ 5 eller 6 år och sen sluta jag och nu har Niklas fått  mig att börja igen :P Det va faktiskt kul, men jag har så jävla ont i min nacke nu, så när jag och Niklas kom till gården så fick en av ledarna där (som är as duktig på att massera) massera mig och nu har jag typ ännu ondare haha :P
Men jaja jag får stå ut (:
Och sen skulle jag bara säga att jag kommer att sluta med dom här dag1, dag2 osv iaf att ha det varje dag för det hinner jag inte. Men när jag hinner så kan jag lägga upp sånt :) Bara så ni vet asså :P
Men nu ska jag sova ska tyvärr till skolan imorgon hehe :P
P&K//Daniella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0