God natt :)

God natt alla sömniga haha inte alla glada utan sömniga :P
Nej men  ska sova nu orkar inte va vaken längre och sen har jag ont i huvudet :P
Jo juste, jag vet att jag inte lagt upp dag 5, dag 6 osv grajen men min vecka har liksom varit fullspeckad, så här ;
Måndag ; Möte och klippning :)
Tisdag; Beställa skytte tröja och skytte.
Onsdag; Rätt så lugn dag men skulle träffa kompisar på gården :)
Torsdag; Möte och Skytte :)
Idag (fredag) ; Gården med många folk :D
Lördag ; Ända lediga dagen hittills iaf :P
Söndag ; Skyttetävling :D

P&K//Daniella♥

Kommentarer
Postat av: niklas

vad bra att du fortsatte med den där Dag XX saken ;)

2011-01-15 @ 19:20:58
URL: http://photosbyniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0