Hmm...

Egentligen skulle jag ha gått och beställt en "skytte tröja" det är en tjocktröja som vi i klubben har ;D
Och sen skulle jag ha gått och kolla om syrrans ridjacka var klar också, hon rider vid Marias hästeri och hon har typ också en "klubb" jacka :P
Men det blev inte så eftersom att jag först gick på filmmöte ; Hemse ungdomsfilstudio hemsidan är just nu inte uppdaterad men det jobbar vi på :)
Och sen efter det gick jag och klippte mig på salong Alena, den ligger här på hemse och jag rekomenderar den starkt :D
Hon är jätte duktig och rätt billig :) Nu har jag varit där 2 gånger och är jätte nöjd :D Hon gör allt mellan att fixa ögonbrynen till att styla och sminka :)
Men så jag får gå och beställa den där tröjan imorgon haha :P
Här kommer en bild på mig efter klippningen men den är tagen med webcamen men det får duga nu så länge :)
P&K//Daniella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0