Ledig :)

Hejsan alla, har varit i skolan idag och efter det gymnastik :)
Sedan har Niklas varit här lite...
Och imorgon ska jag upp typ 6:00 - 6:30 för jag ska åka från Hemse kl 7:00.
För jag ska in till läkaren imorgon :( Inte kul, jag ska ta sprutor eller blodprov och den gör as ont !
Men jag ska iaf få Embla, men jag vill att dom ska ta i fingret men nej,nej.
Så här går det till ; Först får jag Embla och sen får jag vänta en timme, efter en timme går jag in till doktor och så tar dom av plåstret och sen väntar jag i typ 5 - 10 minuter till. Och sen går jag in och är as nervös ! Och då kommer typ en utlänning som knappt kan svenska och ska ta sprutorna på mig ! Dom tar 5 gånger i vänster arm och 5 gånger i höger arm. Och sen tillslut tar dom i fingret iaf som jag sa från början, lyssna aldrig på mig nej !!
Jaja, jag ska försöka stå ut imorgon men nu måste jag sova :)
God Natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0