Utkast: Jan. 9, 2011

Johanna Hallbom ; eehm :) 
vilken är din favorit färg? - Röd och svart :)
saknar du skolan? - NEJ! Vem gör det ? haha :P Eller jo på sätt och vis, jag vill träffa kompisar men hata att plugga ! ♥

haha :D

 

Amanda Isenberg ; hm, vilken är din favorit blogg? :D - Asså, jag har flera men en av dom "stora" bloggarna är nog Fokis. Men annars så är det rätt många men en blogg som jag blir "inspirerad" av är Amandas :) ♥

 

Roro ; Hur många bloggar läser du om dagarna ? - Oj, hehe det är ett par men dom dagarna jag är upptagen kollar jag bara vänners  men dom dagarna jag har tråkigt kan jag kolla ett 10-tal Haha :D ♥

 

Isabelle Olofsson ; Gillar du Babben? - Hehe, jo hon är rolig och så men inte det största fanet precis :) ♥

 

Lova Söderström ; ångrar du något som du har gjorT? isf vad? - Att jag gjorde slut med en viss kille, men namnet får ni ej veta :) ♥

 

Alva Hansson ; Vilka bloggar läser du? :) - bla alla som har ställt en fråga, sen andra kompisar och dom stora bloggarna :) ♥

 

Zabina Forsberg ; Favorit godis? :) - Hehe mycket och lite till men jag tror nog lakrits helst lakrits nappar :) ♥

 

Alexandra Pallin ; VARFÖR, har jultomten röda kläder... hm... svara på den om du kan <3 - För att han inte hade råd med rosa haha :P ♥

 

Karolina Westberg ; fiin design ::D
fraga- vf erkänner du inte att du o felicia e så sjuuiukt liiika!!;P - Vi är inte LIKA, haha :D ♥
(typ som lovisas)^^.

 

Lovisa Karlsson ; Fråga: Varför erkänner du inte att du har liten näsa? :D - Min näsa är typ en potatis haha :P ♥

Såå sööööööt :D <333

 

Julia Jakobsson ; okej, min fråga är:
visst går du på högby ? - Hehe, jo :) ♥

 

Nisse ; Hur många läsare har du i veckan ? - mellan 40-70 stycken varje vecka :)


Jag tror att  det va alla svaren :)

God natt PussOchKram ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0